Site icon TechAddikt

Újításokkal növeli partnerhálózatát a Lenovo az EMEA régión belül

A Lenovo a Canalys Channels Forum EMEA rendezvényen jelentette be, hogy jelentős változtatásokat vezet be az értékesítési programjában.

Ez a kezdeményezés a sikeres, 2015-ös ONE Channel program folytatása, mely hálózathoz az indulás óta havonta 1000 új partner csatlakozik.

A versengő piacokon a Lenovo folyamatosan új üzleti és értékesítési lehetőségek után kutat és még több ösztönzőt és kedvezményt vezet be partnerei számára. A Lenovo új, Midmarket és Channel Sales Központja 170 telesales-es értékesítési képviselőből álló, dedikált csapatot ad az EMEA régiónak, hogy növelje a 250-1000 alkalmazottal rendelkező kis-és középvállalkozásoknak történő eladások volumenét és a lefedettségüket a viszonteladók között. Ezen túlmenően, a Lenovo számos ösztönző programot indított útjára, és kedvezményt vezetett be a partnerei számára:

A Lenovo értékesítési programja és stratégiája folyamatosan fejlődik annak érdekében, hogy az új partnerek igényeinek és az iparág dinamikájának megfeleljen. Ezen indokból kifolyólag a Lenovo új, automatizált platformokat és eszközöket vezet be, hogy a Lenovo felé egyszerűbbé tegye az elköteleződést, mint az új, azonnali árazás a disztribútorok számára nagyon kicsi ügyletek esetén is.

A Lenovo leegyszerűsítette a ONE Channel Programját, amely tiszta kedvezményeket tartalmaz az egész portfólióban, és egy teljesen egységesített portált vezetett be, mely integrál egy gyors és egyszerű árajánló eszközt, fejlett marketing platformokat, egyszerű ügyletregisztrációt és egy értékes partner közösséget a Lenovo Partner Portálon és LinkedInen keresztül.

Exit mobile version