TechAddikt Szoftver World of Warcraft Tanaan Jungle: fontos részletek derültek ki

Tanaan Jungle: fontos részletek derültek ki

A Polygon megkaparintotta egy interjú erejéig Ion Hazzikostast és gyorsan ki is kérdezték Tanaan Jungle-ről és a jövőbeli tervekről. Alább olvashatóak a fontosabb tudnivalók.

tanaan_jungle_world_of_warcraft_warlords_of_draenor_techaddikt
– Tanaan vidéke nem ismeretlen, elsőként átlépve a Dark Portalon Tanaan vad dzsungele fogadott minket. Most ismét visszatérünk.

„Már az elejétől kezdve tudtuk, hogy eljön ez a pillanat. A kör így bezárul. Miután legyőztük a Vashordát az összes többi Draenori zónában, sikerült bejutni Tanaan dzsungelébe, amely a hatalmuk központja.”
– Megváltoztak az erőviszonyok. Bár a kiegészítő elején Grommash Hellscream volt a főgonosz, az ő helyét azóta átvette Gul’dan, aki Hellfire Citadel erődjéből irányítja a Vashorda megmaradt, démonvérrel megfertőzött részét.

„A történelem megismétli önmagát. Gul’dan és a Lángoló Légió befolyása démoni energiával fertőzte meg a Vashordát. Ennek megfelelően démoni erővel átitatott folyók és kaotikus energiák pusztítanak ebben az egykor buja dzsungelben.”
– Tanaanban minden játékos megtalálja a neki tetsző elfoglaltságot: a Blizzard elsődleges célja az volt, hogy a hardcore raidertől a hétvégi játékosig mindenki megtalálja a neki tetsző tartalmat Tanaan Jungle-ben.

„Sok olyan tartalom van, ami azoknak készült, akik fel akarják fedezni a zónát és felkutatni az összes kincset. Tanaant a MoP-ban lévő Timeless Isle és Isle of Thunder hibáiból tanulva építettük meg. Ezen felül lesznek új frakciók, akikhez a reputációt területek megvédésével vagy ritka szörnyek levadászásával szerezheted meg. Ezek a reputációk a jutalmak széles skálájával kecsegtetnek, kezdve a transmog geartől a felzárkóztató gearen keresztül a kényelmet segítő tárgyakig.”

A zónában lesz egy hosszú küldetéssorozat, ami a játékosokat egészen Hellfire Citadel kapujáig vezeti, ahol a legújabb raid található. A Blizzard úgy tervezte meg a zónát, hogy a játékosoknak hosszú ideig elfoglaltságot adjon.

– Nem repülhetünk Tanaanban… és valószínű soha többé.

„Figyeltük, hogyan befolyásolta a világot a repülés a korábbi kiegészítőkben és rájöttünk, hogy  amíg megszokásból a Burning Crusade óta minden kiegészítőbe betettük, sokat elvett a játékélményből. Igaz, hogy sokkal kényelmesebb felfedezni a világot három dimenzióban, ez a játékmenet rovására megy sok esetben, mint például a célzott felfedezésnél, amikor azt akarjuk kideríteni, mi van egy barlangban egy szikla tetején és hogyan tudunk oda feljutni.”

Eredetileg a Blizzard kísérleti céllal vette ki a WoD-ból a repülést és feltett szándékuk volt egy későbbi patchben visszahozni. Azonban ahogy játszottak a játékkal és figyelték, ahogy mások játszanak vele, ráeszméltek, hogy így jobban tetszik nekik a játék.

„Nagyobbnak tűnik minden és sokkal veszélyesebbnek. Több lehetőség van a titkok felfedezésére és úgy általában jobban bele tudod élni magad a világba. (…) Nem fogjuk lehetővé tenni a repülést Draenoron és jelenleg ezen az állásponton nem szeretnénk változtatni.”

Watchertől azt is megtudtuk, hogy a jövőbeli kiegészítőkben sem lesz repülés, esetleg pár zónában, amelyekben ez indokolt lehet és hozzátesz a játékélményhez. Megnyugtatott azonban mindenkit, hogy dolgoznak rajta, hogy a flight pointok segítségével minél hatékonyabban lehessen eljutni A pontból B pontba.

– Tanaan nem az egyetlen új dolog a 6.2-ben, az Adventure Guide egy új menü, amely a karakterünk szintje és eddig elért eredményei alapján új kihívásokat kínál fel.

„Azoknak az embereknek, akik egy új patch miatt jönnek vissza, sokszor nehéz dolguk van a sok újdonság miatt, így nem tudják mihez is fogjanak először. Ezt a MoP-ban figyeltük meg leginkább.”

A hétvégi eventek különféle bónuszokat kínálnak azoknak, akik részt vesznek bennük. Ezeknek a hétvégi eventeknek az egyik válfaja a „Timewalking”. Ennek keretében régi ötfös instance-okat látogathatunk meg úgy, hogy azok a szintünknek megfelelő kihívást nyújtsanak. Ehhez a TBC és a WotLK legnépszerűbb instance-jait használták fel. Hazzikostas szerint a jövőben régi raidek is bekerülhetnek.

– A 6.2 nem az utolsó fejezete a WoD-nak, de a Blizzard gőzerővel dolgozik az új kiegészítőn.

„Még sok elmondatlan történet van. Amiben a játékosokkal is egyetértünk az az, hogy az utolsó nagy patch és a WoD indulása közta túl sok idő telt el. Akármilyen jó is volt a WoD indulása, mégiscsak 13 hónap telt el az 5.4-es patch óta és ez nagyon sok. Próbáljuk jobban elosztani a patcheket, miközben folyamatosan dolgozunk a következő nagy dobáson.”

Forrás: worldofwarcraft.hu