A QNAP bejelentette a nagy teljesítményű QRM + (QNAP Remote Manager Plus) – központi hálózati eszköz kezelési megoldást az IT-csapatok számára.
A hatékony integrált multieszközkezelés és a felhasználóbarát működés ötvözésével a QRM+ maximalizálja az informatikai hatékonyságot a hálózati eszközök (szerverek, számítógépek, vékony kliensek stb.) kezelésének központosításával, valamint egyszerűsíti az implementációt, a felügyeletet és a hibaelhárítást.
„A QRM+ az IT személyzet számára kínál egy egyszerű központosított felületet az eszközök felderítéséhez, kezeléséhez és felügyeletéhez” – nyilatkozta Floyd Sung, a QNAP vezető projektmenedzsere, majd hozzátette: „Az informatikai alkalmazottak számára a kihívásokkal teli multieszköz környezetek miatt a QRM+ jelentősen csökkentheti a munkaerő- és költségigényeket a mindennapi és a szokásos karbantartási feladatok esetében.”
Központi web alapú menedzsment: Hálózati erőforrások felderítése, kiválasztása, felügyelete és kezelése a legmagasabb hatékonysággal
A QRM+ egyszerűen használható HTML5 alapú webes felületű eszköz, ami támogatja a Windows®, az Ubuntu®, a Debian és a CentOS rendszereket. Lehetővé teszi a távoli menedzsment kliens alapú (QRMAgent szükséges) és kliens mentes (IPMI-kompatibilis, támogatja az IPMI 2.0) vezérlést. A QRM+ IP alapon támogatja a KVM-et (billentyűzet, videó, egér), hogy növelje a hatékonyságot, lehetővé teszi több partner számára, hogy egyidejűleg kapcsolódjanak a távoli kiszolgálóhoz, valamint nyomon követhetik a hibaelhárítást, és lebonyolíthatnak auditálást, mindezt KVM-mel.
Vizuális menedzsment: eszköz felderítés és topológia
A QRM+ vezérlőpultja növeli csatlakoztatott eszközök áttekinthetőségét. A vezérlőpult testreszabható, hogy megfeleljen az egyes eszközök igényeinek. A QRM+ a hálózati topológiát használja az eszközök felderítéséhez és a teljes hálózati infrastruktúra térképének létrehozásához, beleértve a kapcsolat állapotát, az eszköz típusát és az eszköz állapotát.
Maximális IT és alkalmazotti termelékenység
A QRM+ küszöbérték-alapú figyelmeztetéseket tartalmaz, amelyek segítik a személyzetet, hogy még időben tudják megoldani a jelentkező problémákat, log fájlt készít a további hibaelhárításhoz, valamint további eszközöket is kínál az IT szakemberek munkateljesítményének javításához, csökkenti az állásidőt és a kezelési költségekkel.