A Fujitsu SELECT viszonteladó partnerei dedikált MI-ökoszisztémát vehetnek igénybe, amelynek segítségével gyorsabban tudnak MI-alapú megoldásokat kínálni végfelhasználó ügyfeleiknek. A Fujitsu együttműködő „co-creation” szemlélete jegyében komplett MI-tesztkörnyezetben igazolhatják az MI-megoldások működőképességét.
A nagy teljesítményű MI-képességek hozzáférésének biztosítása része a Fujitsu azon stratégiájának, amellyel segíteni kíván SELECT viszonteladó partnereinek, hogy az MI-re és más új technológiákra épülő megoldások tervezésével és bevezetésével alakítsák át ügyfeleik üzleti működését. Az MI-megoldások közös kidolgozása mellett a Fujitsu azt is lehetővé teszi partnerei számára, hogy teljes MI-ökoszisztémájának technológiáira, készségeire és támogatására támaszkodva, gyorsabban vezessék be az intelligens megoldásokat. A Tech Data által üzemeltetett Fujitsu MI Zinrai¹ mélytanulási rendszer komplett tesztkörnyezetet biztosít számukra az MI-megoldások működőképességének igazolására (PoC-tesztelés) az éles bevezetés előtt.
„Lehetővé tesszük a Fujitsu viszonteladói számára, hogy lépést tartsanak a technológiai fejlődéssel, és nagy teljesítményű, új MI-képességekhez férjenek hozzá. Sőt, partnereinket személyre szabott módon támogatjuk abban is, hogy MI-képességeink előnyeit maradéktalanul kiaknázzák ügyfeleik üzleti kihívásainak legyőzésére. Ennek részeként a co-creation szemlélet jegyében velük közösen fejlesztjük a megoldásokat, hozzásegítjük őket a szakértelem házon belüli megszerzéséhez, és megosztjuk velük az MI-technológiafejlesztés élvonalában dolgozó szakemberek legújabb felismeréseit” – nyilatkozta Dave Hazard, a Fujitsu EMEIA-régió alelnöke és viszonteladói és közvetlen értékesítésért felelős vezetője.
Az ökoszisztéma nagy teljesítményű képességeit az elsők között vette igénybe a DFI, a Fujitsu franciaországi SELECT Circle partnere. Az MI partnerökoszisztémájára támaszkodva a DFI havi több ezer hibajegy kezelésére hozott létre intelligens megoldást. A DFI a Fujitsu Paris-Saclay Egyetem mellett működő MI-kiválóságközpontjával2 működött együtt az ötlet kidolgozásában és működőképességének igazolásában, megvizsgálva az éles alkalmazás lehetőségeit. Az induló ötlettől a megoldás kiterjesztéséig mindössze hat hét telt el.
A Fujitsu PoC-környezetében tesztelték a koncepció életképességét, amelynek során igazolást nyert, hogy az egyes hibajegyeket rendkívül rövid idő alatt sikerült természetes nyelvi feldolgozás útján, 80%-os pontossággal az illetékes személyekhez továbbítani. A rendszer mérsékli az emberi hiba kockázatát az adatfeldolgozás során, és lehetővé teszi a DFI számára, hogy prediktív logika alkalmazásával előre jelezze és megakadályozza az incidenseket és a leállásokat. Most, hogy megtörtént az intelligens támogató megoldás „betanítása”, a DFI helyben telepített vagy felhőalapú, as-a-service megoldásként vezetheti be a rendszert ügyfelei számára.
„A mesterséges intelligencia, a gépi tanulás és a mélytanulás mind aktuális és felkapott téma ügyfeleink körében, akik tőlünk várják, hogy segítsünk nekik ezekkel az új technológiákkal és megoldásokkal legyőzni az előttük álló üzleti kihívásokat. Saját működésünket használtuk fel a tapasztalatszerzésre. A Fujitsu segítségével és a Fujitsu MI-ökoszisztémájától kapott értékes támogatással hamar kiépítettük és teszteltük a hibajegykezelést javító intelligens megoldást, amivel így rendkívül gyors és jelentős megtérülést értünk el. Az új megoldással produktívabbá tettük az SLA-hibajegyek kezelését, továbbá növeltük a csapat és mindenekelőtt ügyfeleink elégedettségét. Terveink szerint ügyfeleinknél is be fogjuk vezetni ezt a megoldást” – tudtuk meg Thomas Meuniertől, a DFI operatív vezérigazgató-helyettesétől.
A partnerek könnyen kiaknázhatják a Fujitsu MI-megoldások szállítása terén szerzett mélyreható tapasztalatait és egyedülálló co-creation szemléletét az MI-projektek teljes életciklusának támogatása során. Az átfogó támogatás a megoldásfejlesztőknek és mérnököknek nyújtott oktatással kezdődik, ami elősegíti az új technológiák gyorsabb bevezetését. A Fujitsu MI-ökoszisztémájában olyan szakmai partnerek működnek, mint pl. az Inria, a franciaországi Ecole Polytechnique vagy a svédországi Chalmers Egyetem.