Telenor: már elérhető az ELTEphone
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) közösségének erősítését és pénztárcabarát mobilozását célozza az ELTEphone, amelyet az egyetem diákjai és dolgozói igényelhetnek, akár korábbi telefonszámuk megtartásával....
A HTC Vive Focus Plus továbbfejlesztett lencsékkel érkezik
A Sencsenben megrendezett VIVE Ecosystem Conference (VEC2019) során a multi-mode funkcióról is szó esett, aminek köszönhetően külső eszközökről is elérhetőek a tartalmak.
A Vive...
Bemutatkozott a Huawei P30 széria
A Huawei Fogyasztói Üzletága bemutatta a P széria legújabb zászlóshajó-termékeit. A P30 Pro a világ első okostelefonja, amelynek hátlapi kameráit a gyártó a legújabb...
Új 5G HTC mobil smart hub eszköz
A HTC bemutatta új eszközét, a kategóriájában első, 5G támogatással rendelkező mobil smart hubot.
Az otthoni és irodai környezetben egyaránt használható smart hubbal folyamatos...
Korlátlan játékélményt kínál április elejétől a Viveport Infinity
A Viveport bejelentette, hogy a Viveport Infinity, az első korlátlan VR előfizetéses szolgáltatás, április 2-tól lesz elérhető.
A Viveport Infinity-vel a felhasználók korlátlan hozzáférést kaphatnak...
10 millió Mate 20 és Mate 20 Pro okostelefont értékesített a...
A Huawei tízmillió Mate 20 és Mate 20 Pro készüléket értékesített világszerte a két termék piaci bevezetését követő első közel öt hónapban — adta...
Rekordszámú Samsung Galaxy S10 széria előrendelés Magyarországon
A Samsung Galaxy sorozat tizedik évfordulóján bemutatott Galaxy S10 okostelefon a gyártó minden eddigi európai, telefonos előrendelési rekordját megdöntötte.
Az eddigi legrövidebb előrendelési időszak alatt...
Már előrendelhető a Samsung Galaxy Watch Active
A Samsung legújabb sportos okosórája, a Galaxy Watch Active, közel 40 különböző mozgásformát képes felismerni.
Az új készülék nem csak az edzőteremben, de terepen is...
MWC 2019: a Nokia újdonságai
A Nokia négy új Androidos okostelefont jelentett be korábban az MWC 2019-en, beleértve a Nokia 9 PureView-t, ami a világ első ötkamerás rendszerét nyújtja.
A...
Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj: 3 kategóriában 5 díjat nyert a Telenor
A digitalizáció hatására az ügyfélkiszolgálásban egyre nagyobb teret hódítanak a praktikusan használható online és telefonos csatornák, ugyanakkor az ügyfelek továbbra is igénylik a személyes...