Az Acer, az Alfa Romeo Racing ORLEN hivatalos partnere egy új nemzetközi tervezői versenyt hirdetett meg az Alfa Romeo Racing ORLEN, a Sparco és a csapat pilótája, a Forma-1 világbajnok acer közreműködésével –Kimi’s Creator Challenge néven.
A versenyre olyan alkotók/kreatívok jelentkezhetnek, akiket arra kérnek fel, hogy tervezzék meg azt a versenycipőt, amelyet Kimi, a globális sport egyik legnépszerűbb és legikonikusabb alakja visel majd a Forma-1-es nagydíj egyik közelgő hétvégéjén, majd később elárverezik a Save the Children gyermekjogi szervezet támogatására.
Hogyan csatlakozhatsz a Kimi’s Creator Challenge-hez:
● A résztvevők letölthetnek egy tervezési sablont és iránymutatásokat egy külön erre a célra létrehozott weboldalon keresztül, regisztrálhatnak és feltölthetik tervüket ugyanezen a weboldalon keresztül.
● A három legjobb tervből álló szűkített listát egy online szavazási körön keresztül bírálják felül, míg a végső győztest Kimi Räikkönen, az Acer, az Alfa Romeo Racing ORLEN és a Sparco vezetőiből álló zsűri választja ki.
● A győztes cipőtervet legyártják a Sparco támogatásával, és egy kitűzött versenyhétvégén lesz bevetve. Kimi Räikkönen aláírja, és egy hozzá illő ConceptD 7 notebookkal együtt elárverezik, hogy adományokat gyűjtsenek a Save the Children (Mentsük meg a gyermekeket) számára.
● A győztes június közepén kerül kihirdetésre, és egy ConceptD Creator Studiót is kap (ConceptD 300 munkaállomás és CP3 monitor).
“Az Alfa Romeo Racing ORLEN-nel való partnerség egy olyan lehetőséget teremt számunkra, melynek hatására új szinten működhetünk együtt az alkotókkal/kreatívokkal, miközben növeljük az Acer CSR elkötelezettségét. A gyermekek oktatásának támogatása reménnyel és lehetőségekkel teli jövőt biztosít számukra, és megerősíti az ehhez hasonló erőteljes partnerségek fontosságát. Hálásak vagyunk a Save the Children munkájáért, és büszkék vagyunk arra, hogy az Acer támogathatja azt” – mondta Hajo Blingen, az Acer EMEA marketing alelnöke. „Az Acer felsőkategóriás ConceptD munkaállomás megoldásai által inspirálva hagytuk, hogy az alkotók ténylegesen alkotók lehessenek, megtervezhessék Kimi versenycipőjét, kibontakoztathassák kreativitásukat és önkifejezésüket, és ami a legfontosabb: mindezt egy fontos ügy érdekében.”
„A partnereink közötti szinergiák megteremtése mindig is a csapat kereskedelmi részlegének egyik fő célja volt” – mondta Yan Lefort, az Alfa Romeo Racing ORLEN kereskedelmi igazgatója. „Nem csak abban segítünk partnereinknek, hogy hatásos kampányok révén értéket teremtsenek, hanem abban is, hogy maximalizáljuk a befektetésük megtérülését azáltal, hogy partnereink megfelelő szerződéses eszközeit a leghatékonyabb módon használjuk fel. Ezzel a konkrét projekttel a magasztos cél fogalmát a rászoruló gyermekek közvetlen támogatása testesíti meg a jótékonysági partnerünkkel, a Save the Children-rel való kapcsolatunk révén. Nemcsak nagyon jól éreztük magunkat ennek a projektnek a kifejlesztésében, hanem azt is tudjuk, hogy jót teszünk. Számunkra ez a tökéletes egyenlet, amikor a partnerség aktiválásáról van szó.”
Nemzetközi zsűri
A három legjobb pályázatot egy nagyra becsült zsűri értékeli, amelynek tagjai Frédéric Vasseur, az Alfa Romeo Racing ORLEN csapatfőnöke, Hajo Blingen, az Acer Europe marketing alelnöke, Daniela Vignale, a Sparco motorsport menedzsere és maga Kimi Rӓikkӧnen.
A zsűri az eredetiség, az érzelmi hatás, az esztétikum és a technikai megvalósíthatóság alapján értékeli a három végső pályaművet. Az összesített győztes egy ConceptD Creator Studióval lesz kitüntetve, és a végső tervét a Forma-1-es nagydíj egyik közelgő hétvégéjén láthatja majd megvalósulni, amit egy jótékonysági árverés követ – ennek teljes bevételét a „Save the Children” (Mentsük meg a gyermekeket) javára ajánlják fel.
A Kimi’s Creator Challenge több mint 15 országban1 lesz elérhető a helyi kiskereskedelmi partnerekkel szoros együttműködésben, és különleges termék promóciók platformjaként is szolgál majd. További részletek a csatlakozásról és a terv beküldéséről a Kimi’s Creator Challenge oldalán találhatók.