A Samsung az Epic Games Unreal Engine technológiájával alkotott magával ragadó, élő digitális konferenciát és termékbemutatót. A Samsung Life Unstoppable bemutató gyönyörűen felépített 3D virtuális világa a legújabb, valós idejű technológia segítségével nyújtott egyedülálló élményt a résztvevőknek és hozta el a termékbemutató események új korszakát.
A Samsung a kalandos élmények szakértőjével, a Smyle kreatív ügynökség csapatával együttműködve alkotta meg az online teret. Az élményekre épülő gondolkodás és az emberközpontú tervezés eredménye az élő események teljesen új megközelítése. A hiperrealisztkius 3D virtuális térben mutatkoztak be a Samsung legújabb mobilinnovációi, viselhető okoseszközei, a TV- és audiomegoldásai és az intelligens háztartási berendezései.
Az esemény során a résztvevők bejárhatták a Samsung Otthonát a modern konyhától egészen a hatalmas teraszig, így közelebbről megismerhették az okoseszközökre épülő ökoszisztémát. A bemutató egyes állomásain a Samsung szakértői televíziók, tabletek és mobiltelefonok kijelzőin tűntek fel, hogy részletesen beszéljenek az egyes eszközök mögött rejlő megoldásokról. Az interaktív rendezvényen az érdeklődők további részleteket tudhattak meg a házban látható termékekről, ha azokat közelebbről is megnézték, így személyre szabott élményben lehetett részük. A ház berendezésében elrejtve gyűjthető meglepetéseket is találhattak a vendégek, amelyek játékos kihívássá varázsolták az egész konferenciát. A Life Unstoppable felület egy hónapig elérhető marad, ez idő alatt a Samsung több felhasználónak is bemutathatja a Samsung Otthont és a legújabb termékeit.
A Samsung Otthonában a falon található műalkotásoktól a bútorokat borító kárpitokig minden részlet kiválasztását gondos tervezés előzte meg. A vállalat alapos kutatást folytatott a célcsoportról, amelynek eredményeképp egyedi és otthonos környezetet sikerült kialakítani.
A virtuális konferencia megjelenéséhez és az általa kiváltott érzelmi hatás eléréséhez, különleges többeszközös megoldások és más izgalmas technológiai újítások is hozzájárultak, így a felhasználók kiegészítő tartalmakhoz férhettek hozzá saját eszközeiken:
- A valós idejű sugárkövetésnek köszönhetően valósághű fényátmentek, tükröződések és árnyékok jelentek meg a ház virtuális tárgyain.
- A magával ragadó 8D hangzásvilág egy másik valóságba repíti a vendégeket a 360 fokos térhangzás segítségével, így az előadók és a vendégek kapcsolata egy személyes beszélgetéshez lesz hasonló.
- A pixel-streaming könnyen hozzáférhető élményt biztosít a felhasználóknak azáltal, hogy kiváló minőségű, valós idejű tartalmat továbbít a résztvevők eszközeire.
- A virtuális esemény során a kiterjesztett valóság használatával keltek életre az interaktív elemek, ezzel elmosva a határokat a digitális tér és a valóság között.
„A Samsung számára az innováció az első, nem csak a termékeink fejlesztésében, hanem mindenben, amit létrehozunk” – mondja Benjamin Braun, a Samsung európai marketing igazgatója. – „Ez a merész virtuális helyszín lehetővé teszi az érdeklődők számára, hogy anélkül ismerjék meg a termékeinket, hogy fizikailag megérintenék őket. Úgy gondoljuk, hogy ezzel a módszerrel a jövőben még több emberhez juthatnak el a termékeink, akár a világszinten megtapasztalt társadalmi távolságtartás körülményei között vagy azon túl is.”
„Egy virtuális rendezvény sem volt még korábban ilyen szinten interaktív. A Life Unstoppable utat nyit a hasonló kezdeményezéseknek a jövőben” – tette hozzá Matt Margetson, a Smyle innovációs igazgatója. – „Az Unreal Engine segítségével minden eddiginél közelebb hozzuk vendégeinket a történésekhez. Büszkék vagyunk rá, hogy a Samsunggal együttműködve új szintre emelhetjük a termékbemutatókat. Ez az egyedi virtuális világ tökéletesen illeszkedik a globális márka emberközpontú újításaihoz.”