Hatpontos akciótervet dolgozott ki a Fujitsu a COVID-19-cel kapcsolatban a munkaerő...
Új akciótervében a Fujitsu hat olyan cselekvési pontot azonosított, amelyek révén a szervezetek túltekinthetnek a COVID-19 világjárvány által megkövetelt azonnali munkaerő-gazdálkodási intézkedésékeken.
Ezek a cselekvési pontok meghatározzák,...
Fujitsu kutatás: milyen akadályokkal szembesülnek a nők az IT-viszonteladói piacon?
Az amerikai Üzletasszonyok Napjával egyidőben indítja el a Fujitsu felmérését, amelynek célja, hogy azonosítsa a nők előtt álló legnagyobb lehetőségeket és kihívásokat napjaink európai...
NRF 2021: a Fujitsu bemutatja digitális átalakulást támogató emberközpontú kiskereskedelmi innovációit
Az NRF 2021 virtuális eseményen a Fujitsu és a Fujitsu Frontech North America Inc. bemutatják azokat a digitális átalakulást támogató megoldásokat, amelyekkel a kiskereskedelmi cégek követhetik a kiskereskedelem...
Kibertámadások elleni védelmen dolgozik a Toyota
Példa nélküli összefogással igyekszik megvédeni a jövő autóit az online támadások ellen a japán ipar. A kilencven nagyvállalat által alapított konzorciumban vezető szerepet vállal...
TIER e-rollerek segítik a Graphisoft Park dolgozóinak munkába jutását
Dedikált elektromosroller-flottát biztosít a Graphisoft Park részére a TIER, a világ vezető mikromobilitási szolgáltatója, megkönnyítve ezzel a Park területén dolgozók munkába járását és az...
A Philips monitors bemutatja a díjnyertes 16B1P3302D hordozható monitort kettős USB-C-vel
Az új hordozható Philips 16B1P3302D monitor egy tökéletes útitárs. A Philips 16B1P3302D modell a Philips monitors hordozható sorozatának részeként jelenik meg. A monitor dizájn-identitása elnyerte a 2021...
A kiberbiztonság aggasztja leginkább az európai bankokat
A kiberbiztonság miatt aggódnak a leginkább az európai bankok kockázatkezelési vezetői (CRO-k) – mutat rá az EY és az Institute of International Finance (IIF)...
Bemutatjuk az Etsy-t, a teljesen egyedi termékek globális piacterét
Az e-commerce világában az Etsy különleges szerepet foglal el, mint az egyedi, alapvetően handmade termékek globális piactere. Az oldalon nem nagyvállalatok tömegcikkei, hanem egyedi...
A Huawei lett Kínában 2016 legjobb fogyasztói márkája
A legjobb fogyasztói elektronikai márkának (Best Consumer Electronics Brand) választották a felhasználók véleménye alapján a Huaweit decemberben Kínában, a GfK és Európa legnagyobb független...
A Huawei a világ 88. legértékesebb márkája a Forbes szerint
A Huawei egyetlen kínai márkaként felkerült a Forbes legértékesebb márkákat összegző 2017-es (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év...