A versenytársak előtt maradni most könnyebbé vált! Ezek a frissítések segítenek nyomon követni a trendeket, azonosítani a szezonális ingadozásokat, és megalapozott döntéseket hozni a kulcsszavak népszerűsége és a korábbi értékesítési adatok alapján.
Íme, hogyan profitálhatsz ebből:
Fejlett márkaelemzés: Hozzáférés az Amazon Brand Analyticshez és a korábbi kulcsszavas trendekhez, hogy finomítsa stratégiáit, azonosítva a nagy forgalmú kulcsszavakat a kulcsfontosságú vásárlási időszakokban. Ez azt jelenti, hogy jobban összehangolhatja erőfeszítéseit azzal, ami a legjobban működik Önnél és versenytársainál.
Kulcsszavas értékesítési adatok: Fedezze fel a legjobban teljesítő kulcsszavakat, és optimalizálja listáit az elmúlt negyedévek eladási trendjeinek kiszűrésével. E tendenciák megértésével módosíthatja stratégiáit a jövőbeli értékesítési lehetőségek maximalizálása érdekében.
Javasolt PPC-ajánlatok: Javítsa PPC-kampányait adatvezérelt ajánlati javaslatokkal, biztosítva a jobb hirdetéselhelyezéseket és a magasabb ROI-t. Rendszerünk a múltbeli adatokat elemezve ajánlja a leghatékonyabb licittartományokat, így segítve Önt abban, hogy a legtöbbet hozza ki hirdetési költségvetéséből.
Szerelkezzen fel ezekkel a fejlett eszközökkel, hogy gyors, jól megalapozott döntéseket hozhasson, és jeleskedjen 2024-ben!