TechAddikt Szoftver Helium 10 Helium 10: mi is tulajdonképp az Amazon Share of Voice, és miért...

Helium 10: mi is tulajdonképp az Amazon Share of Voice, és miért fontos?

Az Amazon eladások versenyző világában a láthatóság a legfontosabb. De hogyan mérheti márkája jelenlétét a versenytársakhoz képest? Itt jön a képbe az Amazon Share of Voice (SOV).

Az Amazon Share of Voice azt méri, hogy az Ön márkája vagy terméke milyen gyakran jelenik meg a keresési eredményekben, a szponzorált helyeken és más kulcsfontosságú helyeken az Amazonon a versenytársakhoz képest.

A Helium 10-nél hiszünk abban, hogy a márkák és az eladók számára a sikerhez szükséges tudást és eszközöket kell biztosítani. A Share of Voice megértése csak egy a sok lehetőség közül, amelyekkel adatvezérelt döntéseket hozhat üzleti stratégiájának optimalizálása érdekében.

Miért fontos az Amazon Share of Voice?

Az Ön Share of Voice-ja közvetlenül kapcsolódik márkája piaci dominanciájával és hirdetési hatékonyságával. A magasabb Share of Voice azt jelenti, hogy termékei gyakrabban jelennek meg, ami nagyobb megjelenésekhez, nagyobb forgalomhoz és végső soron több értékesítéshez vezet.

A Share of Voice nyomon követése lehetővé teszi, hogy:

A piaci lehetőségek és veszélyek azonosítása
Optimalizálja hirdetési kampányait a maximális láthatóság érdekében
A versenytársak teljesítményének nyomon követése és a stratégiák megfelelő módosítása
Növelheti a márkaismertséget és tekintélyt szerezhet a piaci résen belül.
Hogyan számítsuk ki a Share of Voice-t az Amazonon?

Az Amazon Share of Voice kiszámítása az elemzett mérőszámtól függően változik. A leggyakoribb képlet a következő:

SOV (%) = (Márkája megjelenése a keresési eredményekben / Összes megjelenés a keresési eredményekben) x 100

Ez különböző szegmensekre bontható:

Organikus hangmegoszlás: A termékének a szerves keresési eredményekben való megjelenésének százalékos aránya.
Sponsored Share of Voice: Az Ön hirdetésének a szponzorált helyezésekben való megjelenésének százalékos aránya.
Category Share of Voice: Az Ön termékének jelenléte egy adott kategóriában a versenytársakhoz képest.

A Helium 10 Share of Voice eszközével az eladók könnyen nyomon követhetik jelenlétüket és összehasonlíthatják teljesítményüket több ASIN és kulcsszó között.

A Helium 10 kihasználása a Share of Voice Insights számára

A Helium 10 Amazon Share of Voice eszköze hatékony betekintést nyújt abba, hogy az Ön márkája hogyan áll a versenytársakkal szemben. A valós idejű adatok és a múltbeli nyomon követés segítségével:

A kulcsszavak teljesítményének és a rangsorolási trendeknek a nyomon követése
Elemezheti a versenytársak láthatósági stratégiáit
Azonosíthatja a termékpozícionálás hiányosságait és lehetőségeit.
Mérheti a hirdetési erőfeszítések hatását a láthatóságra
Ha ezt az eszközt integrálja marketingstratégiájába, adatvezérelt döntéseket hozhat a keresési eredmények uralása és a konverziók növelése érdekében. A Helium 10 Diamond Plan segítségével exkluzív hozzáférést kap a fejlett elemzésekhez és betekintésekhez, amelyek átalakíthatják hirdetési stratégiáját.

Stratégiák az Amazonon belüli hangrészesedésének növelésére

Ahogyan azt már a Share of Voice kiszámításából is megtudhatta, a Share of Voice növeléséhez az organikus és a fizetett stratégiák kombinációjára van szükség. Íme, a márkája láthatóságának javítására szolgáló legfontosabb taktikák:

  1. Optimalizálja hirdetési költségvetését

Ossza el hirdetési kiadásait stratégiailag a nagy teljesítményű kulcsszavak és termékkategóriák között. Használja a Helium 10 meglátásait a licitek beállításához és a ROI maximalizálásához.

  1. Hatékonyan állítsa be a kampányokat

Strukturálja PPC-kampányait úgy, hogy a márkás és nem márkás kulcsszavak keverékét célozza meg. A szponzorált termékhirdetések, a szponzorált márkahirdetések és a szponzorált kijelzőhirdetések mind hozzájárulnak a láthatóság növeléséhez.

  1. Optimalizálja a hirdetési kiadásokat

Figyelje ACoS-ját (Advertising Cost of Sale), és finomítsa ajánlatait a maximális hatékonyság érdekében. A hirdetések relevanciájának és elérésének javítása érdekében összpontosítson a magas konverzációs kulcsszavakra.

  1. Negatív kulcsszavak használata

Csökkentse a felesleges költést az irreleváns keresőkifejezések kiszűrésével. A negatív kulcsszavak bevezetése segít biztosítani, hogy hirdetései csak a releváns keresésekre jelenjenek meg, javítva ezzel az általános SOV-t.

  1. Optimalizálja a terméklistákat

Javítsa ki a termékcímeket, a felsoroláspontokat, a leírásokat és a képeket, hogy organikusan jobb helyezést érjen el. A nagy volumenű kulcsszavakat stratégiailag építse be kulcsszavak tömése nélkül.

  1. Javítsa a termékértékeléseket és értékeléseket

Az Amazon előnyben részesíti a magasabb értékeléssel és pozitív véleményekkel rendelkező listákat. Ösztönözze a hiteles vásárlói visszajelzéseket, és foglalkozzon a negatív véleményekkel a hitelesség fenntartása és a láthatóság növelése érdekében.

Az Amazon hirdetésekkel a Voice részesedésének növelése

Az Amazon hirdetések komoly szerepet játszanak a Share of Voice javításában. A szponzorált hirdetésekbe, az Amazon DSP-be és a videohirdetésekbe való befektetés jelentősen növelheti márkája elérését, és a Helium 10 adatainak felhasználásával finomhangolhatja hirdetési stratégiáját, hogy a magas érdeklődésű vásárlókat célozza meg, és maximalizálja jelenlétét a keresési eredményekben.

Erősen javasoljuk, hogy használja a Helium 10 Share of Voice eszközét a hirdetési stratégiák optimalizálásához, a terméklisták finomításához, hogy folyamatosan növelje láthatóságát, felülmúlja versenytársait, és magasabb eladásokat érjen el.

Szeretne mélyebb betekintést nyerni és a versenytársak előtt maradni? Frissítsen a Hélium 10 Diamond Planre, és szerezzen hozzáférést az elérhető legerősebb Amazon hirdetési eszközökhöz. Kezdje el a Share of Voice optimalizálását még ma, és vegye át az irányítást márkája jelenléte felett az Amazonon.

Itt az ideje, hogy elkezdjen keresni a Helium 10 eszközcsomaggal

Igényelje személyre szabott ajánlatát még ma!