A Gartner piacvezető elemzőcég a „Vezetők” kategóriájába sorolta a Fujitsut a menedzselt munkahely-szolgáltatások európai piacáról készített 2020-as Magic Quadrant felmérésében1. A héten közzétett jelentés immár negyedik éve nevezi meg a Fujitsut a piac vezető szereplőjeként. Az előző évhez hasonlóan, továbbra is a Fujitsu rendelkezik a szállítók közül a legerősebb pozícióval végrehajtási képesség szempontjából.
A Gartner megfogalmazása szerint a menedzselt munkahely-szolgáltatások célja „digitálismunkahely-élmény nyújtása a végfelhasználók számára annak érdekében, hogy a szervezetek kihasználhassák adottságaikat az új digitális szolgáltatások fejlesztésére. A végső cél a munkavállalók elköteleződésének és agilitásának javítása a fogyasztóibb jellegű munkakörnyezet megteremtésével, a költségek optimalizálása mellett.”
Annak érdekében, hogy segítséget nyújtson a szervezeteknek digitális lehetőségeik kiteljesítésében, a Fujitsu megvalósítja a munkaerő emberközpontú átalakítását. Stratégiai „co-creation” szemlélettel, ügyfeleivel közösen dolgozik az üzleti sikert és eredményességet és az önálló végfelhasználói munkavégzést támogató megoldások fejlesztésén. Ennek részeként a Fujitsu egyedülálló munkahelyi változásmenedzsment-módszertant dolgozott ki „Change. Effect” néven, amellyel a vállalatok azonosíthatják az átalakulási célkitűzéseik megvalósításához szükség változtatási folyamatokat.
A menedzselt munkahely-szolgáltatások európai piacáról készített Gartner Magic Quadrant felmérésben elért eredményével a Fujitsu újfent bizonyította, hogy innovatív megoldásait és iparági szakértelmét bevetve képes arra, hogy ügyfeleivel közösen megoldásokat dolgozzon ki a munkahelyek átalakítására és a munkaerő kreativitásának felszabadítására a kapcsolatteremtés, az együttműködés és az innováció terén. A Fujitsu produktív, biztonságos és modern digitális megoldásokat kínál, amelyek fő célja, hogy hozzásegítse az embereket a kimagasló színvonalú munkavégzéshez, és tartózkodási helytől függetlenül támogassa őket az értékteremtésben.
A Fujitsu átfogó menedzselt munkahely-szolgáltatási portfóliója a munkaterület modernizációjának minden elemét lefedi. Iparágvezető együttműködési szoftvercsomagokat, robotalapú támogatást, valamint az ügyfélútvonal továbbfejlesztésére és a dolgozói jóllét fokozására alkalmas rendszereket kínál.
A Fujitsu intelligens szolgáltatásai forradalmasítják a munkahelyet
„Úgy gondoljuk, hogy a menedzselt munkahely-szolgáltatások európai piacáról készült felmérésben nekünk odaírtélt ‘Vezető’ besorolással a Gartner elismerte képességeink kiterjedtségét és mélységét. A ‘Vezető’ pozíciót kiérdemelni egy dolog – de az, hogy már negyedik éve tartjuk ezt az eredményt, kínálatunk folyamatos fejlődését tükrözi. Az utóbbi 12 hónapban jelentős összegeket fordítottunk a nagy és komplex átalakítási projektek lebonyolításához szükséges speciális készségek és tapasztalat megszerzésére. Erősödő igényt tapasztalunk ügyfeleink részéről a kiterjedtebb munkahely-átalakítási projektek iránt. Azt látjuk, hogy a menedzselt munkahely piacán a szervezetek már túltekintenek a pusztán technológiai és költségcsökkentési szempontokon. Ehelyett az új digitális készségek elsajátításának ösztönzésére, az együttműködés hatékonyságának javítására és a kreativitás ösztönzésére fektetik a hangsúlyt munkatársaik körében, és emellett a felhasználói elköteleződést, agilitást és produktivitást is szeretnénk fokozni” – mutatott rá Tim White, a Fujitsu alelnöke és globális szolgáltatási csoportjának vezetője.
Majd így folytatta: „A munkahely forradalmát intelligens szolgáltatásokkal kell megalapozni. Ezeket pedig érdemes olyan, határozott jövőképpel rendelkező partnertől igénybe venni, aki képes összehangolt, ösztönző munkahely-élményt nyújtani. A Gartner legújabb jelentése hangsúlyozza a Fujitsu színvonalas szolgáltatásnyújtásra fordított kiemelt figyelmét, piacismeretét és a képességek folyamatos bővítésére és fejlesztésére irányuló aktív erőfeszítéseit.
A menedzselt munkahely-szolgáltatások európai piacáról készített legújabb Magic Quadrant felmérésben a Gartner 17 európai szolgáltatót vizsgált. Olyan vállalatokat, amelyek hagyományos EUO és új digitális munkahely-szolgáltatásokat is kínálnak a végfelhasználók felhőalapú, automatizált és integrált támogatásához.