A Blue Prismmel kötött megállapodása keretében a Fujitsu megkönnyíti a nagyvállalatok számára a robotalapú folyamatautomatizáció (Robotic Process Automation, RPA) előnyeinek kiaknázását működésük átalakítása során.
A Fujitsu a Blue Prism piacvezető¹ RPA-szoftvereit saját RPA-as-a-Service és MI-megoldásaival, felhőszolgáltatásaival és más élvonalbeli technológiáival kiegészítve támogatja ügyfelei RPA-projektjeit.
Az intelligens vagy okos automatizációként is emlegetett RPA azokat a fejlett technológiákat foglalja magában, amelyeket beprogramozhatók a korábban emberi beavatkozást igénylő feladatok végrehajtására. Sokféle gyors, diszkrét szoftveres robottechnológiát biztosít a napi üzleti folyamatok automatizálásához. Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy dolgozóikat a monoton, ismétlődő feladatok terhe alól felszabadítva költséget takarítsanak meg és fokozzák hatékonyságukat, ugyanakkor a késések és az emberi hibák kiiktatásával és kategóriavezető megoldások bevált módszertan alapján történő alkalmazásával az ügyfélelégedettség javításához is hozzájárul.
A Fujitsu segítségével az ügyfelek rugalmas, használat alapján finanszírozható „as-a-service” szemlélettel aknázhatják ki az RPA-ban rejlő lehetőségeket. A kapcsolat szorosabbra fűzésével kibővül a Fujitsu kínálata: a Blue Prismmel közös keretrendszer áll rendelkezésre az ügyfélprojektek megtervezéséhez, megvalósításához és üzemeltetéséhez, mozgósítva a Fujitsu globális szolgáltatóközpontjainak (Global Delivery Center, GDC) robotalapú automatizáció terén jártas szakértőit. A Fujitsu szolgáltatóközpontjai tapasztalt, képesített Blue Prism tervezőket, projektvezetőket és fejlesztőket foglalkoztatnak, akik már eddig is számos különböző méretű és komplexitású ügyfélprojektet támogattak.
A Fujitsu kiterjedt tapasztalatokkal rendelkezik az MI-rendszerek bevezetésében, és a Blue Prismmel közösen dolgozik az ügyfelek kihívásaira reagáló és a Blue Prism RPA-platformját használó MI-alapú megoldások fejlesztésén. A megoldások sokféle képességet kínálnak az intelligens chatbot-funkciótól az optikai karakterfelismerésig. Az együttműködés keretében a Fujitsu egy felhőalapú Blue Prism szolgáltatást is be fog vezetni, hogy még rugalmasabban tudja biztosítani a megoldást az ügyfeleknek.
Jan Bache, a Fujitsu EMEIA RPA-kiválóségközpontjának2 vezetője elmondta: „A Gartner piacvezető elemzőház arra számít, hogy a robotalapú folyamatautomatizáció újraírja a játékszabályokat, mivel az új technológia költsége jóval alatta marad a főállású munkavállalók foglalkoztatásával járó kiadásoknak, és az RPA az év minden napján 24 órában dolgozik, megfelelő programozás esetén az emberi munkavégzésre jellemző hibák nélkül. A Blue Prismmel ápolt kapcsolat elmélyítésével olyan jól skálázható, stabil platformot bocsátunk a nagyvállalati ügyfelek rendelkezésére, amely megbízhatóan nyújtja számukra az RPA előnyeit a költségek, a hatékonyság és a szolgáltatásminőség terén”.
Martin Flood, a Blue Prism árbevételszerzésért felelős vezérigazgató-helyettese hozzátette: „A Fujitsuval kialakított kapcsolat szorosabbra fűzésével még magasabb szinten tudjuk biztosítani piacvezető RPA-szoftvereink előnyeit a működésük átalakítására készülő nagyvállalati ügyfeleknek. A Fujitsu globális rendszerintegrációs háttere és fejlett technológiái, köztük az MI-megoldások, jól kiegészítik a Blue Prism magas szintű, intelligens automatizációs képességeit.”