Az új autók vásárlói szerint az audiorendszerek márkája és minősége is befolyásolja egy-egy modell megítélését. A Ford és a HARMAN ezért összefogott, és a Ford kínálatában világszerte bevezetik a vadonatúj B&O PLAY audiorendszereket, forradalmasítva ezzel az autós zenehallgatás élményét.
“Vásárlóink elmondták, hogy sokra értékelik a kiváló minőségű zenei élményt – és a HARMAN céggel való együttműködésünk pontosan ezt a célt szolgálja” – nyilatkozta Raj Nair, a Ford Motor Company termékfejlesztésért felelős ügyvezető alelnöke és műszaki főmunkatársa. “Ráadásul ez csupán egy a sokféle megoldás közül, amelyek célja, hogy teljesebb és kellemesebb élményt kínálhassunk azok számára, akik autóinkat használják.”
A nemrégiben közzétett 2016-os Ipsos Autóipari Audiomárkák tanulmányban az új autók vásárlóinak nagyjából egyharmada úgy nyilatkozott, hogy következő autója kiválasztásakor nagy súllyal esik latba az adott jármű audioberendezésének márkája.
Természetes anyagaival, különleges formavilágával és kiváló hangzásával – ami mindig a felhasználó pillanatnyi élethelyzetéhez igazítható, legyen akár otthon, munkahelyén, vagy éppen autójában – a B&O PLAY rendszer több mint 90 év berögződéseivel szakít.
A Ford az évente megrendezett Further with Ford trend-konferencián jelentette be exkluzív együttműködését a HARMAN márkával. A B&O PLAY jövőre jelenik meg a Ford globális kínálatában.
Még magasabb szintű élmény
A hangszórók elhelyezése és finomhangolása minden egyes Ford-modellben az adott jármű sajátosságaihoz igazodik, így a B&O PLAY személyre szabott zenei élményt teremt a vásárlók számára. Ennek eredményeképpen a hangzás mindig tökéletes lesz, függetlenül attól, hogy milyen a pillanatnyi forgalmi helyzet, vagy hogy ki melyik ülésen ül.
“A Ford és a B&O PLAY közös jellemzője, hogy mindkét márka alapértékei közt vezető helyen szerepel a minőség, a szabadság és az innovatív dizájn, így e két brand együttműködése látványosan forradalmasíthatja a felhasználó élményt,” vélekedett Michael Mauser, a vállalat ügyvezető alelnöke és a HARMAN Lifestyle audiorészlegének elnöke. “Közös törekvésünk, hogy magasabb szintre emeljük az ügyfeleinknek nyújtott élményt, és a Ford az ideális autógyártó ahhoz, hogy a B&O PLAY előnyeit világszerte a leghatásosabban adja át az autósok és utasaik számára.”
A hang fontosságát a Ford és a B&O PLAY egy Hangutazások nevű installációval mutatta be, amely mind az öt emberi érzéket stimulálta.
A B&O PLAY termékekből összeállított installáció az egyes hangzások kiemelésével három különböző környezetet keltett életre: egy erdőt, egy kanyont és egy óceánt. Az élmény része volt a hanghullámok “láthatóvá” alakítása, ami érzékletesen mutatta be, hogy formálják át a hangok mindennapi környezetünket, és hogyan teremtenek gazdagabb, bensőséges élményt a hallgatók számára.