Az Acer és a Red Bull Media House ma bejelentette, hogy megújítja tartalmi együttműködését. A két márka több, mint egy éve dolgozik együtt, arra törekedve, hogy még izgalmasabbá tegyék a lüktető gaming és esport szegmenst.
Az együttműködés tavaly májusban kezdődött, amikor is sikeresen bemutatásra került exkluzív keretek közt a esport lenyűgöző világa és annak kapcsolata a technológiával.
Két dokumentumfilm is készült, az “eSports Unfold”, valamint a “Part of the Game”. A tartalmakat több millió néző látta a megjelenés óta.
“Erőteljes partnerség – ez a legfontosabb része gaming stratégiánknak. Az Acer és a Red Bull Media House mélyen elkötelezett abban, hogy támogassa az esport rajongókat és a gaming csoportokat préium és minőségi tartolmmal. Az Acer szaktudását, amelyet a játék területén nyújt például a csúcsminőséget képviselő Predator termékekkel, nagyszerű dolog kombinálni a Red Bull Media House által garantált minőséggel, amelyet a tartalomgyártás területén nyújt. Így igazán elsőosztályú végtermék kerülhet az asztalra” – fogalmazott Hajo Bringen, az Acer Europe EMEA, Közép-Kelet, calamint Afrika régió marketingért felelős első embere. Hozzátette: “Folyamatosan haladunk előre, folytatva eredményes csapatjátékunkat a Red Bull Media House-zal, hogy maximális élményt nyújthassunk.”
A következő évre az Acer és a Red Bull Media House véglegesítette az új, izgalmas tartalmak ötleteit, tovább építve ezzel a gaming közösségek fejlődését. A “Prism” című dokumentumfilm új fejezetet nyit a kulisszák mögött zajló eseményeket bemutató műfajban, ezúttal arra keres választ, hogy az embereket mi vezérli arra, hogy megkedveljék az esportokat. Emellett érkezik majd a “Part of the Game” is, amely párhuzamosan mutatja majd be a világ négy különböző városát a témához kapcsolódóan.