TechAddikt Híradástechnika Samsung Elérhetővé vált a Samsung Smart UX Center-hez készített útmutató

Elérhetővé vált a Samsung Smart UX Center-hez készített útmutató

A Samsung Printing Solutions az androidos Smart UX Center platformhoz alkalmazásokat készítő vállalatok és fejlesztők számára elérhetővé tette részletes ismertetőjét Útmutató a Samsung Smart UX Centerre készült alkalmazások fejlesztéséhez és futtatásához címmel.

samsung-smart-ux-center-utmutato-guide-techaddikt

Az útmutatót a Samsung nemzetközi szoftverbeszállítói (ISV-k) és más kapcsolódó vállalatok kapták meg, hogy bővíteni tudják intelligens és mobil üzleti kínálatukat.

Az útmutató fontos előrelépést jelent a Samsung nyomtatási alkalmazásai szempontjából, ugyanis bemutatja az alkalmazásfejlesztés különböző szerepköreit és felelősségeit a Samsung Electronics nemzetközi irodái és az ISV-k számára. Az útmutató leírja a Smart UX-alkalmazások létrehozásának módját, külön kitérve a tervezési, a fejlesztési, az értékesítési és az ügyfélszolgálati kérdésekre.

Az útmutatóban körvonalazott folyamatok közé tartoznak:

1)    Alkalmazásfejlesztés: A Samsung kérésre átadja szoftverfejlesztő készletét (SDK), amellyel a szoftverbeszállítók Smart UX-alkalmazást fejleszthetnek.

2)    Szerződési tudnivalók: A beszállítók tisztázzák a Samsunggal az értékesítési, bevétel-megosztási, ügyfélszolgálati és a többi alkalmazással kapcsolatos kérdéseket.

3)    Ellenőrzés és jóváhagyás (V&V): A fejlesztési fázis befejezése után az ISV kéri a Samsungtól az alkalmazás tesztelését.

4)    Regisztráció: A V&V fázist sikeresen teljesítő alkalmazásokat a Samsung regisztrálja a Smart UX Centeren és elérhetővé teszi a Printing App Centerben.

5)    A bevétel megállapítása: A beszállítók meghatározzák az alkalmazások árát a Samsung felé, amely segít megállapítani a végfelhasználói árat.

6)    Ügyfélszolgálat: A fejlesztők kialakíthatják az ISV ügyfélszolgálati irányelveket és kapcsolatfelvételi lehetőségeket teremthetnek az alkalmazás fejlesztőivel. Ez lehetővé teszi az ügyfelek és a Samsung számára is a kapcsolatfelvételt problémás helyzetekben.

„Nyomtatóipari szakértelmével a Samsung aktívan együttműködik az alkalmazásfejlesztőkkel a globális nyomtatási alkalmazási piac felélénkítése érdekében” – jelentette ki David SW Song, a Samsung Electronics Nyomtatási megoldások üzletágának alelnöke. – „A Samsung továbbra is keresi az irodai nyomtatási környezet továbbfejlesztésének új lehetőségeit, megerősítve vezető helyét a globális piacon” – tette hozzá.

A Smart UX Center-alkalmazások rugalmassága és testreszabhatósága növeli a hatékonyságot és világszerte kedvezően hat a munkakörnyezetre, miközben a költségeket is csökkenti.

Olaszországban például a Samsung egy beszállítója, a Massinelli segített ügyfeleinek egy digitális katalógusalkalmazás létrehozásában a Smart UX Centeren, hogy megtakarítsák a korábban a katalógusok kinyomtatására és postázására szánt költségeiket.

Egy másik olasz beszállító, a Gaviolli Printing Solutions pedig sikeresen kifejlesztett egy látogatóregisztráló alkalmazást. A programmal az események látogatói saját maguk regisztrálhatnak, hogy értékes nyomtatott anyagokhoz juthassanak.

Ha további részleteket szeretne megtudni a Smart UX-alkalmazások fejlesztéséről és regisztrációjáról, tekintse meg a Samsung Printing App Center (http://printingapps.samsung.com) vagy a Printing Solution Market Support Portal (http://www.samsung.com/global/printingmsp/knowledge/Smart-UX-Center.html?guide=apps) weboldalt.