A 2024. január 9. és 12. között rendezett Las Vegas-i CES 2024-en mutatja be globális piacra szánt elektromos járműveinek új nemzedékét a Honda.
A Honda külön honlapot hozott létre a CES 2024 alkalmából
A Honda üzleti stratégiáját a márka jelmondata határozza meg: Az álmok ereje – Így hozzuk mozgásba Önt. Ezt az üzenetet közvetíti a Honda kiállítási területe is, valamint a cég mobilitási termékei és szolgáltatásai, melyekkel az emberek „átlépik a tér és az idő korlátait, s kiterjeszthetik képességeiket, illetve lehetőségeiket”. Az újdonságokkal a Honda nagyban hozzájárulhat ahhoz, hogy az emberek megvalósíthassák saját álmaikat és maguk is olyan hajtóerővé váljanak, ami előreviszi a társadalmat.
A vállalat arra törekszik, hogy 2050-re a teljes gyártásfolyamat karbonsemleges legyen, csakúgy, mint a termékválaszték. Ez a Honda elektromos átállásának végét jelenti majd a személygépjárműveket illetően, a cég ugyanis azt a célt jelölte meg, hogy 2040-ben már kizárólag EV-ket és FCEV-ket[1] értékesít majd globális szinten.
A kiállítási területen és a CES® 2024 kapcsán létrehozott internetes felületen számos Honda-fejlesztést mutatnak be. A látogatók megismerkedhetnek például a nemzetközi piacra készülő elektromos járművekkel, valamint a legfontosabb jelent és jövőt meghatározó műszaki megoldásokkal, melyek kétséget kizáróan bizonyítják, hogy a Honda – jelmondatának megfelelően – a teljes elektromos átállásra törekszik.
A Honda 2024. január 9-én, kedden tartja sajtótájékoztatóját a CES®-en (további részletek alább). Toshihiro Mibe a vállalat vezérigazgatója és Shinji Aoyama igazgatóhelyettes egyaránt beszédet tart majd, és nemcsak az EV-alapú társadalomról alkotott elképzeléseit tárja a hallgatóság elé, hanem a márka új, globális EV-sorozatát is bemutatja.