A TP Vision bejelentette, hogy a vállalat sajnálatos módon nem fog részt venni az IFA 2020 kiállításon, helyette izgalmas online eseménysorozatán keresztül mutatja be újdonságait.
Az IFA kiállítás mindig kulcsszerepet játszott a TP Vision éves marketingtervében. A pandémiás helyzetben a látogatók, a munkavállalók és a partnerek egészségének megőrzése érdekében a Philips TV & Sound csapata számára nem volt más választás, mint egy alternatív terv elkészítése.
2020-ban a TP Vision a szokásos, berlini IFA kiállításon való jelenléte helyett izgalmas és informatív online eseménysorozatán keresztül mutatja be legújabb termékeit az európai média és piac számára 2020. szeptember 1. és 10. között.
Ugyan az online események stílusa egyedi lehet, bizonyos tekintetben követni fogják a Philips TV & Sound IFA kiállításra jellemző szokásait.
Ahogy eddig is, a nyitóesemény szeptember 1-jén 12:00 órakor (CET) kezdődik egy nemzetközi sajtótájékoztatóval, amelyet a TP Vision Philips TV & Sound európai üzletágának vezérigazgatója, Kostas Vouzas fog felvezetni. A konferencia során a vállalat felvázolja a legfrissebb eseményeit, bemutatja legújabb csúcstermékeit és kitér a cég jövőbeli terveinek részleteire is.
A TP Vision ezt követően számos élő online műszaki szemináriumot fog tartani – a meghívott média képviselők számára – előre meghatározott időpontokban.
A műszaki szemináriumok a legújabb televíziós technológiára összpontosítanak, amelyeket a TP Vision képminőség szakértője, Danny Tack fog tartani; a Philips Premium Sound újdonságairól a TP Vision stratégiai vezetője, Benoit Burette fog beszámolni; a legújabb Bowers & Wilkins televíziós hangrendszer részleteire pedig Andy Kerr, a Bowers & Wilkins termékkommunikációs igazgatója fog részletesen kitérni.
Az online eseményekhez a TP Vision vezérigazgatója, Kostas Vouzas a következő megjegyzést fűzte hozzá: „Ugyan rendkívül sajnáljuk, hogy nem tudunk részt venni az IFA 2020-on, de hihetetlenül büszke vagyok a Philips TV & Sound csapatára, hogy egy ilyen jelentős és hatásos digitális eseménysorozatot hoztak létre. Örömmel mutatjuk be a médiának és a kereskedelmi partnereinknek a legfrissebb történeteinket és termékeinket egy vadonatúj stílusban, amelyben biztos vagyok, hogy mindenki számára kellőképpen informatív és szórakoztató lesz.”