TechAddikt Autóipar A BMW Group online tartja meg a #NEXTGen 2020-as felvonását

A BMW Group online tartja meg a #NEXTGen 2020-as felvonását

A BMW iNEXT dizájn-világpremierjét szórakoztatóan dokumentarista videósorozat készíti elő, a MINI és a BMW Motorrad új modellekről rántja le a leplet, a BMW Group pedig technológiáiba, termékeibe és együttműködéseibe is minden korábbinál mélyebb betekintést enged.

A BMW Group fáradhatatlanul arra törekszik, hogy aktívan alakítsa és irányítsa az autóipar technológiai fejlődését. 2019-ben a vállalatcsoport a merőben új #NEXTGen kommunikációs stílusban kezdte meg jövőbe mutató innovációinak leleplezését, idén pedig újabb lebilincselő felvonással fokozza az élményt. A #NEXTGen 2020 egyedülálló betekintést enged a személyes mobilitás jövőjébe, miközben minden korábbinál részletesebb képet fest a bajor prémiumgyártó működéséről. Az online esemény középpontjában a hatrészes „Chasing iNEXT” videósorozat áll, amely a technológiai zászlóshajóként debütáló BMW iNEXT fejlesztési fázisait mutatja be, mialatt a modell dizájn-világpremierjének is teret enged. A szórakoztatóan dokumentarista sorozat 2020. november 10-én, kedden 16 órakor válik elérhetővé számos nyelven a https://www.bmw.com/NEXTGen weboldalon.

A digitális formában, teljes egészében online megrendezendő #NEXTGen 2020 látványos, informatív videókban mutatja be a BMW Group kutatás-fejlesztési tevékenységeit és a vállalatcsoport számos együttműködésének részleteibe is betekintést enged. A BMW iNEXT dizájn-világpremierjét ráadásul a MINI és a BMW Motorrad új modelljeinek leleplezése is színesíti.

A #NEXTGen 2020 többféle online formátumot egyesít. A hatrészes „Chasing iNEXT” videósorozatot a BMW a stream-szolgáltatók mintájára teszi közzé. Az epizódokat az a kölni székhelyű btf vállalat (bildundtonfabrik) készítette, amelynek munkásságát többek között a „Hogyan adjunk el gyógyszereket online (gyorsan)?” („How to sell drugs online (fast)”) is színesíti. Az alkotások informatívak, játékosak, szórakoztatóak, ironikusak, és nem egyszer meglepőek. A forgatás során a stáb a BMW Group szinte összes részlegét felkutatta a BMW iNEXT után, amelynek végleges formanyelve 2020. november 11-én, szerdán 14 órakor mutatkozik be először a https://www.bmw.com/NEXTGen weboldalon. A hatrészes sorozat epizódjai merőben új szemszögből mutatják be a BMW Group háttérfolyamatait, munkatársait és az új zászlóshajó megszületéséhez szükséges technológiákat. A videók tele vannak szokatlan, ámde felettébb érdekes információkkal, váratlan pillanatokkal és nemzetközi sztárokkal. A sorozathoz például az Oscar-díjas filmzeneszerző, Hans Zimmer komponálta a hangaláfestést.

A második online formátum még részletesebb tartalmakat garantál. A rendkívül informatív videók a formatervezés, a virtuális partnerség, a járműkapcsolat, a hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák, a mesterséges intelligencia és a vezetésszimuláció témakörében bilincselik le nézőiket izgalmas számadatokkal, meglepő tényekkel, minden korábbinál részletesebb háttérinformációkkal, valamint a BMW Group hétköznapjaiba való példátlan betekintésekkel. Hogyan fejlesztik ki a bajorok a jövő autóit, mi hajtja őket előre és mik lesznek a következő évtized technológiái?

A BMW iNEXT november 11-i dizájn-világpremierje mellett a BMW Motorrad és a MINI is bemutatja újdonságait: amíg a kétkerekű divízió november 11-én, szerdán 10 órakor, addig a brit prémiumgyártó november 17-én, kedden 14 órakor jelentkezik be online.

A #NEXTGen 2020 mindezeken felül a BMW Group változatos együttműködéseit is reflektorfénybe gurítja, legyen szó akár a New York-i életmód-márkaként ismert Kith oldalán, a világ legjobb e-sport csapatai oldalán, vagy a legsikeresebb versenyszimulátor-pilóták oldalán megkötött partnerségekről. Sőt mi több, az esemény bemutatja a BMW i divízió által tervezett, elektromos hajtással felszerelt szárnyas repülőruha (Electrified Wingsuit by BMW i) fejlesztési fázisait is. Az osztrák Peter Salzmann a világon elsőként hajtott végre repülést elektromos hajtással felszerelt szárnyas repülőruhával.

Az esemény másik fókuszpontjának a szektorokon átívelő megjelenések ígérkeznek. A „Drivers for Change” címszó alatt lefolytatott beszélgetés például azt a kérdéskört járja körül – többek között –, hogy az irányítás milyen hatással van az átalakulásokra és a változásokra. A #NEXTGen Moving Tomorrow Pitch – amely a legelőkelőbb egyetemek és kutatóintézetek hallgatói, kutatóasszisztensei, illetve professzorai számára egyaránt nyitott volt a világ minden táján – három döntőse pedig a hosszú távon fenntartható, prémium minőségű személyes mobilitás 2040-be vizionált egyéni jövőképét mutatja be.